Cròniques del Teatre de les Ombres
Teatre de les ombres
Tots preocupats pels fills dels altres
0:00
-4:52

Tots preocupats pels fills dels altres

Cada vegada que apareixen les dades de natalitat, milers de persones tenen clar què està passant.

Els joves no volen tenir fills.

Aquesta és la teoria.

Però què passa si el problema no és una qüestió de voluntat sinó de condicions materials? Habitatge inaccessible, precarietat laboral, estrès crònic i una societat que exigeix cada vegada més mentre ofereix cada vegada menys.

En aquest episodi de Cròniques del Teatre de les Ombres reflexionem sobre una pregunta incòmoda: i si la baixa natalitat no fos el problema, sinó un símptoma?

Debat sobre aquest episodi

L’avatar de User

A punt per a més?